remember.
homeMy Friends"Ask me anything"Blogger<

Thursday 31 October 2013

Cikgu Zuhana Last Day :'(

Assalamualaikum

Harini kiteorng sambut last day cikgu zuhana . and aku bawak camera sebab nak amik gambar dengan cikgu . Start esok kiteorang awal awal dah plan tak nak datang sekolah . Cikgu lagi galakkan tak payah datang sebab tak belajar . Disebabkan nafie , hahaha aku sanggup datang .Kiteorang pakse cikgu amik gambar dengan kiteorang and nasib baik cikgu sporting .

Petang tu plan nak pergi mcd dalam 6 or 7 orang , skali sampai je 4 orang je . semua macam ape ntah nak ajak kluar pun tak boleh je keje . Padahal dengan cikgu yang last day tu . Memang tak la nak harapkan semua tu . yang datang zulfan , shamini , kiera dengan aku je . tapi best cikgu belanje makan and karoke dengan zulfan hahaha rinduu



 thanks for today guys . lain kali dah cuti lame n tak jumpe dah . tahun depan insya'allah jumpe . thanks zulfan sebab teman aku sampai pukul 10 n tunggu aku balik :) imisscikguzuhana . iloveyou :'(

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.