remember.
homeMy Friends"Ask me anything"Blogger<

Saturday 26 October 2013

3B 2012 :*

Assalamualaikum

Macam sekejap je kan 2013 tahun ni . Tahun depan dah 2014 and aku pun nak SPM . macam tak percaye nak SPM . ingatkan nak pergi tution tahun depan tapi hm takut baba tak boleh nak selalu hantar kalau aku ade lesen takpe lah boleh pergi sendiri . maybe aku harapkan kawan aku yg ade lesen tu lee hahaha awal awal aku dah tanye die nak amik lesen or tak . nasib baik die amik ade kawan ok sikit . aku taknak amik lesen sebab tak berani lah . takut pape jadi padahal baba ngn mak suruh amik memang tak lah aku nak amik lesen tu . actually aku rindu mase 2012 nak nak lagi mase petandingan patriotik tu semua practise , pergi sane sini nyanyi je tapi alhamdulillah dapat tempat ke-5 antare fom3 . atleast ade jugak menang dari tak menang langsung . rindu kawan kawan mase fom3 sebab fom4 ni kelas dah lain pastu ade yang dah pindah but aku ade video mase nyanyi tu . klakar pun ade if aku tengok video tu . ni nak post gambar je , video TAKNAK hahaha . Seriusly aku rindu korang :*












No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.