remember.
homeMy Friends"Ask me anything"Blogger<

Wednesday 22 January 2014

Zulfan bin Mohd Tahir

assalamualaikum


zulfan bin tahir tu nama orang yang paling aku rapat sejak fom4 . Mase aku mule mule masuk je kelas tu hm aku TERminat dekat die tapi dalam seminggu je . lepas tu aku dah tak minat dah sbb perangai die kat kelas macam monyet hehe :) Mula mula tu kiteorang tak rapat langsung , bile dah lame lame sikit baru aku rapat dengan die . die lah yang suke usik usik aku dekat kelas , time mpv je duduk kat sbelah study same same , bile waktu science die tak faham hm die tanye aku , selalu buat aku gelak if aku ade masalah . taktau bile lame lame tu aku dah rapat sangat dengan die sampai orang lain fikir aku couple dengan die , sbenarnye tak de pape pun . Bile naik sekolah je zulfan mesti sakat sakat aku , takboleh tengok aku senang sikit .Mase dah akhir tahun tu , aku baru rindu rindu bile tak jumpe dengan die . die , takpernah buat aku sedih ke pe . happy memanjang je die tu . die kadang kadang annoying tapi sebab die lah aku start suke someone yg annoying 😏😏 aku cerita tentang die ade motif sebenarnye . Orang yang aku paling rapat dlam kelas , bile keluar ngn kawan2 die mesti die ok , orang yg selalu usik aku , orang yg aku paling rapat gile mase fom4 . he's the guy , hm die ak pindah balik sane lepas spm ni . die cakap nak belajar sane lepas spm . takde orang nak happy kan aku dah , hm mesti janggal bile die takde nanti . bile lame lame baru aku sedar yg aku sayang die lebih as a friend . aku cuma segan nak bagitau kau je . walaupun kite kawan je , i just want to say that i love you . Tak lebih dariseorang kawan . jage diri kat sane , jangan nak malas tau , study rajin rajin ok :*

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.